REGULAMIN
Definicje
- Fundacja — FUNDACJA Wolskart z siedzibą przy ul. Juliana Fałata 115/8, 87-110 Toruń. Wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego (nr KRS: 0001061259).
- Administrator danych osobowych – podmiot zajmujący się przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. Użytkowników Serwisu.
- Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady i warunki korzystania z Serwisu, a także wszystkich części składowych tj. sklepu internetowego, modułu do wpłacania darowizn, zasad świadczonych usług drogą elektroniczną, sposobu rozpatrywania reklamacji oraz warunków odstąpienia od umowy.
- Serwis – Strona internetowa oferująca usługi drogą elektroniczną, sklep internetowy, oraz moduł do wpłacania darowizn.
- Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną, sklepu internetowego lub modułu do wpłacania darowizn.
- Usługodawca — Fundacja, oferująca usługi drogą elektroniczną w Serwisie.
- Formularz rejestracyjny– formularz za pomocą którego Użytkownik wypełnia swoje dane osobowe, które następnie zostaną zapisane w bazie danych Serwisu.
- Konto – indywidualne konto Użytkownika w Serwisie.
- Usługi — oferowane przez Serwis usługi świadczone drogą elektroniczną, z których Użytkownik może skorzystać.
- Usługa otwarta – treści zamieszczone w Serwisie udostępniane do ogólnego zapoznania.
- Usługa zamknięta – treści zamieszczone w Serwisie do których wymagany jest dostęp udzielony przez Usługodawcę.
- Sklep internetowy – sklep zamieszczony w Serwisie prowadzony przez Fundację.
- Sprzedawca – Fundacja oferująca Produkty do zakupu zamieszczone w Sklepie internetowym.
- Klient – Użytkownik dokonujący zakupów w Sklepie internetowym zamieszczonym w Serwisie.
- Konsument — osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą/Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Produkty — oferowane towary bądź usługi przez Sprzedawcę w Serwisie za pośrednictwem Sklepu internetowego, które Klient może zakupić.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu.
- Zamówienie — oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Formularz Zamówienia — interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Darczyńca – Użytkownik Serwisu, dokonujący darowizny na rzecz obdarowanego.
- Obdarowany – Fundacja Wolskart.
- Darowizna – Umowa darowizny w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. — Kodeks cywilny.
- Prenumerata – opłata roczna na wsparcie wydruku i dystrybucji czasopisma “Kompas dla Kobiet”
- Matronka – osoba która dobrowolnie przekazuje towary bądź usługi na rzecz czasopisma “Kompas dla kobiet”
- Ambasadorka – osoba która dobrowolnie pomaga w dystrybucji czasopisma “Kompas dla Kobiet”
- Strefa Marzycielek – odpłatna kreatywna reklama w czasopiśmie “Kompas dla Kobiet”
- Pakiet Siostrzeństwa – specjalny pakiet „Kompasu dla Kobiet” dedykowany specjalnie dla prowadzących warsztaty, wydarzenia itp.
- Daj o sobie znać – przestrzeń reklamowa w „Kompasie dla Kobiet”.
- Blog – regularne publikowane treści związane z „Kompasem dla Kobiet”.
- Kupon rabatowy – kod pozwalający na uzyskanie zniżki na zakupy w Sklepie.
- Moduł do wpłacania darowizn – specjalnie do tego przygotowana aplikacja zamieszczona w Serwisie umożliwiająca za jej pośrednictwem wpłacanie określonych kwot pieniężnych przez Darczyńców na rzecz Obdarowanego.
- Formularz kontaktowy – formularz zamieszczony w Serwisie umożliwiający wysyłanie bezpośrednio wiadomości właścicielowi Serwisu.
- FAQ (frequently asked questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie odpowiedzi Użytkownikowi serwisu internetowego.
- Newsletter – cyklicznie przygotowywana i rozsyłana wiadomość do zapisanych do niego Użytkowników z informacjami dotyczącymi działalności czasopisma “Kompas dla kobiet”.
Postanowienia ogólne
- Serwis jak i wszystkie jego części składowe stanowią wyłączną własność Fundacji.
- Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem.
- W ramach Serwisu Fundacja daje dostęp do:
- treści zamieszczanych w Serwisie,
- rejestracji i logowania w Serwisie,
- wyszukiwania zamieszczonych w Serwisie treści, w tym również oferowanych przez Fundację produktów,
- dodawanie i usuwanie do Koszyka oferowanych Produktów,
- składania zamówienia i wyboru formy płatności oraz dostawy zakupionego produktu,
- modułu umożliwiającego wpłacanie Darowizn,
- darmowego Newslettera “Kompasu dla kobiet”,
- Formularza Kontaktowego,
- Rejestracja, logowanie oraz korzystanie z Serwisu w ramach Usługi Otwartej jest dobrowolne i bezpłatne.
- Wszelkie treści zamieszczone na niniejszej stronie internetowej podlegają ochronie prawa autorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Warunki techniczne korzystania z serwisu
- Aby w pełni korzystać z Serwisu, należy:
- posiadać urządzenie wraz z oprogramowaniem z dostępem do sieci Internet,
- mieć zainstalowaną na tym urządzeniu przeglądarkę internetową typu: Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer, a na urządzeniach z systemem IOS – Safari,
- posiadać aktywne konto poczty elektronicznej (e‑mail)
- mieć włączoną opcję obsługi plików cookies.
- Zaleca się, aby przeglądarka internetowa była zaktualizowana do najnowszej wersji.
- Serwis korzysta z technologii ciasteczek (cookies). Więcej informacji dotyczących wykorzystywania ciasteczek (cookies) znajduje się w Polityce prywatności.
Zakładanie i usuwanie konta
- Serwis umożliwia założenie Użytkownikom konta. Założenie konta w Serwisie jest bezpłatne.
- Aby założyć Konto Użytkownik zobligowany jest do wypełnienia Formularza Rejestracyjnego złożonego z pól, w których część jest obowiązkowa do wypełnienia. Obowiązkowe pola oznaczone są „czerwoną gwiazdką”.
- Zakładając Konto w Serwisie, Użytkownik zobligowany jest do wyrażenia zgody na przetwarzanie jego danych do celów realizacji usługi.
- Rejestrując Konto w Serwisie, Użytkownik wybiera login oraz hasło. Login powinien posiadać przynajmniej 5 znaków bądź liter, nie może zawierać określeń ani wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne lub obraźliwe, lub w jakikolwiek sposób odnoszących się w sposób negatywny do jakiejkolwiek grupy etnicznej lub osób, a także powinien wyróżniać się na tle innych już zarejestrowanych loginów w Serwisie.
- Fundacja zastrzega sobie prawo do odmowy zarejestrowania konta lub zmiany loginu w przypadku niezastosowania się do wytycznych w ustępie poprzedzającym, o czym powiadomi Użytkownika wysyłając wiadomość na podany przez niego adres e‑mail.
- Konto w Serwisie jest zabezpieczone hasłem, które to Użytkownik deklaruje w wyznaczonym do tego miejscu w chwili rejestracji konta. Zadeklarowane hasło do konta powinno być tak skonstruowane, aby uniemożliwić jego łatwą identyfikację przez osoby trzecie.
- Fundacja nie odpowiada za nieautoryzowany dostęp przez osoby trzecie do konta.
- Fundacja nie odpowiada za wypełnienie formularza rejestracyjnego niezgodnie z prawdą.
- Użytkownik może dokonać modyfikacji podanych przez siebie danych w przeznaczonym do tego miejscu w Serwisie poprzez wybór edycji danych.
- Użytkownik może usunąć swoje Konto w przeznaczonym do tego miejscu w Serwisie lub zgłaszając taką prośbę na adres e‑mail do kontaktu z Fundacją.
- Fundacja zastrzega sobie prawo do usuwania Kont w których ostatnia zarejestrowana aktywność przekracza 13 miesięcy.
Zakupy w sklepie internetowym
- Serwis umożliwia dokonywanie zakupów w przeznaczonym do tego Sklepie internetowym.
- Klient, może dokonać zakupów w Sklepie internetowym zarówno jako posiadacz Konta w serwisie, jak i bez potrzeby jego zakładania.
- Aby dokonać zakupu, Klient wybiera Produkt z dostępnej oferty Sklepu internetowego. Oznaczenie „niedostępne”,” brak”, lub niemożność dodania Produktu lub jego wielokrotności do koszyka oznacza, że Produkt ten w chwili obecnej nie jest możliwy do zakupu lub jest niedostępny w takiej ilości.
- Zakupu dokonuje się, poprzez dodanie Produktu do Koszyka, a następnie zatwierdzenie jego zawartości poprzez jego akceptację w wyznaczonym do tego miejscu. Klient może do momentu akceptacji zakupu, dobrowolnie modyfikować zawartość Koszyka, poprzez dodawanie produktów, usuwanie ich, zwiększanie lub zmniejszanie ich zawartości.
- W przypadku dokonywanych zakupów:
- jako posiadacz Konta w Serwisie, dane Klienta pobierane są z jego Konta. Użytkownik, może zarówno zmienić dane Klienta, jak i dane do wysyłki, poprzez wybór pola „zmień dane”.
- bez zarejestrowanego Konta w Serwisie, Klient wypełnia formularz zakupowy, w którym jest zobligowany do podania niezbędnych danych do realizacji zakupów. Niezbędne dane oznaczone są „czerwoną gwiazdką”.
- Zarówno przy składaniu zamówienia jako Użytkownik posiadający Konto w Serwisie, jak i Użytkownik nieposiadający Konta:
- wybiera sposób płatności za Produkty,
- wybiera sposób dostawy lub odbioru,
- wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji Umowy sprzedaży,
- potwierdza zamówienie w przeznaczonym do tego miejscu.
- Akceptacja zamówienia jest jednoznaczna ze złożeniem zamówienia z obowiązkiem dokonania zapłaty.
- Fundacja nie odpowiada za błędne wypełnienie Formularza zakupowego przez Klienta.
Koszty i dostawa
- Produkty oraz “Kompas dla kobiet” zakupione w sklepie wysyłamy tylko na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Wysyłki zagraniczne realizujemy wyłącznie dla wsparć poprzez stronę: “https://buycoffee.to/kompasdlakobiet”
- Wysyłki realizujemy za pośrednictwem operatorów logistycznych: InPost sp. z o.o. i Poczta-Polska S.A.
- Koszty wysyłki są według cennika operatorów logistycznych. Doliczane są do koszyka zakupowego.
- Suma kosztów zamówionego Towaru oraz wysyłki, stanowi całkowity koszt zamówienia.
- Sprzedawca nie przyjmuje płatności gotówką, ani za pobraniem.
- Analiza poszczególnych zamówień Konsumenta (o ile złożył ich więcej niż jedno), może spowodować obniżenie kosztów wysyłki wszystkich zamówionych przez niego Towarów. Z wyjątkiem dodania do koszyka prenumeraty “Kompas dla kobiet”
- Wysyłka zamówienia ze sklepu następuje w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania przelewu.
- Wysyłka czasopisma “Kompas dla kobiet” następuje po 15-stym dniu danego miesiąca w którym się ukazuje bieżący numer.
- Dostawa Towaru odbywa się w czasie zadeklarowanym przez przewoźnika.
- Klient powinien zadbać o podanie aktualnego adresu dostawy Towaru, co uprości dostawę i skróci czas dostawy Towaru do Klienta.
Wpłacanie darowizn
- Serwis udostępnia Użytkownikom możliwość wpłacania darowizn na określone przez Fundację cele.
- Darczyńcą może być wyłącznie:
- osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
- osoba fizyczna posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych za zgodą przedstawiciela ustawowego,
- osoba prawna,
- jednostka organizacyjna posiadającą zdolność do czynności prawnych, która nie posiada osobowości prawnej.
- Darczyńca dokonując Darowizny na rzecz Fundacji oświadcza, że jest wyłącznym uprawnionym do posiadanych środków pieniężnych, bądź posiada wszelkie niezbędne zgody uzależniające do rozporządzania nimi.
- Za wszelkie szkody wynikłe z braku legitymacji, o której mowa w ust. 2 i 3 odpowiada ten, kto dokonując darowizny wyrządził nią szkodę.
- Darowizna może być wpłacona zarówno przez Użytkownika posiadającego Konto w Serwisie jak i bez potrzeby zakładania Konta.
- Darowizny wpłacane są poprzez specjalnie do tego przygotowany Moduł znajdujący się w Serwisie.
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu jest Fundacja.
- Dane osobowe Użytkowników zbierane przez Administratora za pośrednictwem Serwisu wykorzystywane są w celu realizacji usług lub zawarcia umów dotyczących:
- Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Serwis
- Umowy Sprzedaży,
- Umowy Darowizny,
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia:
- Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną,
- Umowy Sprzedaży,
- Umowy Darowizny
będzie skutkować brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
Więcej informacji dotyczących gromadzenia, przetwarzania, usunięcia danych osobowych a także podstawy prawnej, znajduje się w Polityce Prywatności.
Reklamacje
- Użytkownik Serwisu posiada prawo do złożenia reklamacji w każdej sprawie dotyczącej bezpośrednio Serwisu, oferowanych Usług przez Serwis, a także Produktów w Sklepie internetowym.
- Reklamację można złożyć zarówno w formie:
- tradycyjnej, wysyłając ją za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Fundacji, z dopiskiem „Reklamacja”.
- e‑mail (fundacjawolskart@gmail.com), wysyłając ją na adres przeznaczony do kontaktu z Serwisem, wpisując w tytule wiadomości „Reklamacja”.
- Fundacja zastrzega, że reklamacja będzie rozpatrywana:
- w terminie 30 dni licząc od dnia jej zgłoszenia w przypadku spraw dotyczących funkcjonowania Serwisu oraz świadczonych usług drogą elektroniczną
- w terminie 14 dni licząc od dnia jej zgłoszenia w przypadku produktów sprzedawanych w sklepie internetowym.
- Reklamacji nie podlegają wady, usterki i nieprawidłowości wynikające z:
- błędów lub pomyłek Użytkownika,
- działalności osób trzecich, za którą Fundacja nie odpowiada.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego produktu w Sklepie internetowym, Klient uprawniony jest do Reklamacji w oparciu i w granicach przepisów dotyczących rękojmi, o której mowa w ustawie Kodeks cywilny.
- Fundacja nie ponosi odpowiedzialności za:
- niedostarczenie Produktu lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego Produktu lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy,
- nieprzestrzeganie przez Klienta warunków Regulaminu.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Pod adresem interetowym http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).Konsument może skorzystać z unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Odstąpienie od umowy sprzedaży
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej w Regulaminie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie na adres Fundacji lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: fundacjawolskart@gmail.com
- Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest poniżej w Regulaminie. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
- obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo
- polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres Fundacji. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie — na wyraźne żądanie konsumenta — rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Wzór formularza odstąpienia od umowy sprzedaży
(ZAŁĄCZNIK NR 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA) Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat: FUNDACJA WOLSKART, ul. Juliana Fałata 115/8, 87-110 Toruń, e‑mail: fundacjawolskart@gmail.com
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres i tel. kontaktowy konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić
Zmiany w regulaminie
- Fundacja zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
- Zmiany Regulaminu mogą dotyczyć zarówno dodania, usunięcia lub zmiany poszczególnych zapisów. Użytkownik korzystając z Serwisu jak i jego wszystkich części składowych po zmianie Regulaminu akceptuje jego warunki w zmienionej wersji.
- Informacje dotyczące zmiany Regulaminu zamieszczane będą w Serwisie w przeznaczonej do tego sekcji.
Zmiany w Regulaminie wchodzą w życie z dniem ogłoszenia zmiany.
Adres do kontaktu z serwisem
- Adres: ul. Juliana Fałata 115/8, 87-110 Toruń
- Adres e‑mail:fundacjawolskart@gmail.com
- Numer rachunku bankowego: 20 1090 1506 0000 0001 5582 5177
- Klient może porozumiewać się z Fundacją za pomocą adresów podanych w niniejszym paragrafie.
Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.